NOTI

New vision of work.
Targi Orgatec

Najsilniejsze trendy zauważalne na targach Orgatec, które odbyły się w Kolonii pod koniec października, to: modułowość, home office i produkty akustyczne.

Tegoroczna edycja targów „New vision of work” potwierdziła ich wiodącą rolę w branży. 671 wystawców, 130 tys. m2 powierzchni i 56 tys. zwiedzających ze 118 państw to wyniki rekordowe w historii tej imprezy.

Ciekawe i uznane wzornictwo najlepszych polskich projektantów stymuluje do kreatywnej pracy, a precyzja produkcji i wykończenia oraz ergonomia pozwala na umiejscowienie mebli w biurze lub mieszkaniu służącym do pracy zdalnej. Produkty obecne na targach mogą tworzyć – kładący nacisk na holistyczne myślenie – układ, którego celem jest nowoczesne dopasowanie do potrzeb pracowników, charakteru ich stanowisk, zadań, trybu i stylu pracy. Kontynuacją holistycznego myślenia o środowisku pracy z człowiekiem w centrum jest pójście o krok dalej i zapytanie o jego satysfakcję. Co sprawia, że pracując, czujemy się szczęśliwi? Komfort akustyczny, możliwość dopasowania do indywidualnych preferencji, miękkie, tapicerowane elementy systemów, biurka z elektryczną regulacją wysokości, akcesoria umożliwiające personalizację – to sprawia, że możemy pracować naprawdę po swojemu.

Jednym z polskich akcentów na targach była obecność firmy Noti z kolekcją komplementarnych rozwiązań akustycznych dających możliwość przestrzennego i akustycznego komponowania współczesnego biura – SoundRoom. Do współpracy nad tym konceptem firma zaprosiła Tomka Rygalika, jednego z najbardziej znanych polskich projektantów. Także w tym roku Noti i Tomek Rygalik świętowali sukces – zdobycie nagrody Red Dot za siedzisko TULLI, po raz kolejny udowadniając, że polski design liczy się na światowej arenie.

Podziel się!

Poprzedni wpis

Miejsce, gdzie rodzą się trendy

Następny wpis

Trendy łazienkowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *