Na stronie nowymagazyn.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Piękno, podobnie jak kreatywność wymaga odwagi. Przed Wami kolejne wydanie NOWEGO MAGAZYNU,
pełne inspiracji, którym przyświeca potrzeba wygody oraz zachwyt nad nietuzinkowymi rozwiązaniami.
Przez lupę przyglądamy się trendom, których możecie być pewni. Ponadczasowy design
jest oparty na prostych liniach, harmonijnych kształtach i starannie wykonanych detalach oraz
odważnych kolorach, w tym zwłaszcza inspirowanych Classic Blue, Living Coral i Forest Biome. Wysoka
jakość zastosowanych materiałów wykończeniowych odsyła bezpośrednio do natury, a tym samym
poprawia jakość życia. Otaczanie się drewnem, kamieniem, naturalnymi tkaninami gwarantuje
poczucie bezpieczeństwa i przytulność, to dzięki nim doświadczamy wszechobecnego piękna. Ilość
jest zastępowana przez jakość oraz głęboką świadomość roli oryginalności i szacunku dla przeszłości.
Miejsce bezosobowych, masowych propozycji przejmują bardziej emocjonalne formy i wzory szyte
na wymiar danej realizacji, które kryją w sobie zaskakujące pierwiastki. Moda ma charakter indywidualny
i dla każdego znaczy coś zupełnie odmiennego. Nie ma wątpliwości, że przed współczesnym
wzornictwem stawia się nowe wymagania i kładzie się nacisk na zaspokojenie bardzo wyszukanych
potrzeb klientów. W efekcie nie ma jednego dobrego, uniwersalnego rozwiązania. Największym wyzwaniem
w dziedzinie projektowania okazuje się uwypuklenie we wnętrzach osobowości domowników.
Liczy się dialog, który ma na celu znalezienie wspólnego mianownika dla wielu aspektów – zarówno
tych praktycznych, jak i wyłącznie estetycznych. Nie ma wątpliwości, że głos mają przedmioty i
elementy wyposażenia, które z szacunkiem wspominają minione epoki i nawiązują do nich. Jesteśmy
świadkami zmian na lepsze i ciekawsze… Zapowiada się bardzo inspirujący sezon.

Redaktor naczelna 


    Imię i nazwisko (wymagane)

    Jesteś:

    Twój adres e-mail (wymagane do celów weryfikacyjnych):

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez DOBRY DOM z siedzibą w Rzeszowie ul. Litewska 10. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3, 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (zgodnie z art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną).