W klimacie hygge
Designersko, przytulnie i komfortowo – tak przebiegły czwarte urodziny warszawskiego salonu BoConcept. Panował idealny klimat… hygge, bo to właśnie Duńczycy najlepiej znają sens tego słowa. Wyjątkowi ludzie, otoczenie pięknych przedmiotów i niepowtarzalna atmosfera sprawiły, że wszyscy poczuli się jak u siebie. Gościem specjalnym wydarzenia był René Hougaard, designer od lat współpracujący z marką.
6 grudnia 2017 r. odbyły się czwarte urodziny salonu BoConcept, mieszczącego się przy ul. Woronicza 31 w Warszawie. Wydarzenie przebiegło w niepowtarzalnej atmosferze hygge. Słowem hyggeligt Duńczycy opisują błogość, relaks, niespieszną radość z danej chwili. Zawarte w nim jest więc wszystko, co wprawia nas w dobry nastrój. Według filozofii hygge wnętrze to przestrzeń idealna – dokładnie taka, w której czujemy się najlepiej. Taki oto klimat udało się stworzyć przedstawicielom warszawskiego salonu BoConcept. Gościem Specjalnym urodzin tej marki w Polsce był René Hougaard, projektant od lat z nią współpracujący. Designer przeniósł uczestników spotkania w czasie, prezentując im etapy rozwoju i zmiany zachodzące w firmie. Pokazał, jak na przełomie ponad 65 lat zmieniła się oferta BoConcept – od prostych systemów regałowych, przez kompleksowe aranżacje przestrzeni, po wysmakowane dodatki. Po prezentacji można było osobiście porozmawiać z René Hougaardem. Było przytulnie, nowocześnie i z klasą, czyli dokładnie tak, jak kojarzona jest marka BoConcept – sieć duńskich salonów z barwną i wieloletnią historią, oferująca wysokiej jakości artykuły wyposażenia wnętrz. Może ona pochwalić się ona 250 punktami sprzedaży w 60 krajach świata. Warszawski showroom BoConcept to coś więcej, niż kolejny salon sprzedaży mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Jest przede wszystkim miejscem spotkań sympatyków najlepszego designu, w którym organizowane są liczne warsztaty, prezentacje produktów oraz eventy, także z innych branż, między innymi modowej.
W urodzinach warszawskiego salonu wzięli udział wyjątkowi goście: znani architekci, projektanci i celebryci. Wydarzenie cieszyło się także dużym zainteresowaniem mediów. Nie zabrakło wśród nich przedstawicieli branży wnętrzarskiej.