Na stronie nowymagazyn.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

StandOUT IMM Cologne 2017

37. Edycja StandOUT. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017

Zapraszamy do głosowania w wirtualnym konkursie StandOUT. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017! Celem konkursu jest promocja polskich firm uczestniczących w IMM Cologne 2017 i LIvingKitchen 2017 – jednych z najważniejszych targów wnętrzarskich na świecie, które odbyły się w Kolonii w dniach 16–22 stycznia 2017 roku.

Na portalu Exspace zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej polskich wystawców targów IMM Cologne 2017 i LIvingKitchen 2017. W wyznaczonym czasie (25.01 – 08.02.17 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie 5 to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 9 lutego br. Zapraszamy do wyrażania opinii!

Głównym założeniem StandOUT. – projektu w postaci wirtualnego konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej – jest promocja marek i produktów wystawców jeszcze długo po targach. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem przyczyniającym się bezpośrednio do budowania marki jak również do promocji polskich branż.

Zapoczątkowany w 2012 roku StandOUT. zyskał szybko popularność jako wiodące źródło informacji dla wystawców i projektantów przestrzeni wystawienniczych. Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat wystawców i ich produktów. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 35 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 87 000 głosów.

StandOUT. już po raz trzydziesty siódmy organizuje Exspace, portal wspierający firmy i przedsiębiorców w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku.

Patronat Medialny objęły kwartalnik „Nowy Magazyn”, dwumiesięcznik „Wnętrze” miesięcznik „BIZNES meble.pl” i Signs.pl: Portal polskiej reklamy wizualnej.

Link: exspace.pl/contests/show/143

Podziel się!

Poprzedni wpis

Interior Design Forum – targowy jubileusz

Następny wpis

Odwiedź stoisko Nesling na targach BUDMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *