Na stronie nowymagazyn.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Cerrad na targach Cersaie

Cerrad podczas Targów Cersaie

Niezliczona ilość wystawców, inspirujące nowości produktowe, wzornictwo z najwyższej półki, a do tego kreatywna i twórcza atmosfera – to kwintesencja wrześniowych Targów Cersaie. Podczas tak ważnego wydarzenia nie mogło zabraknąć firmy Cerrad.

Bolońska wystawa płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek jest niepowtarzalną okazją do zaprezentowania nowości produktowych, zapoznania się z różnorodnymi spojrzeniami na trendy, design czy wzornictwo, a do tego stanowi bezcenną platformę wymiany doświadczeń i poglądów między producentami, dystrybutorami, projektantami i potencjalnymi klientami.

Tegoroczna wizyta we Włoszech jest dla nas szczególnie ważnamówi Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu. – Targi Cersaie były dla nas zwieńczeniem kluczowych działań – od otwarcia jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie, aż po wprowadzenie na rynek rewolucyjnego formatu płyt gresowych, brandowanych nową marką ULTIME. Dla naszych gości przygotowaliśmy również premierowe prezentacje produktów – szeroką gamę rozwiązań inspirowanych pięknem otaczającego nas światadodaje.

Zaproszenie do świata designu

Przestrzeń, nowoczesność, przejrzystość – tak w trzech słowach można opisać stoisko Cerrad o powierzchni 160 m2, na którym producent zaprezentował zarówno swoje flagowe produkty – kolekcje ULTIME w wykończeniu matowym oraz polerowanym, płytki tarasowe, jak i wiele nowości. Cerrad postawił na minimalizm i kreatywność, zapraszając gości do zaaranżowanej kuchni, salonu i łazienki, co stanowiło doskonały sposób ekspozycji produktów w kontekście poszczególnych wnętrz. – Ogromne wrażenie zrobiła również nasza kompozycja strefy wokół domu, która posłużyła nam do niebanalnej prezentacji płyt tarasowych z kolekcji 2.0 zauważa Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu.

Ten swoisty showroom nie tylko czytelnie pokazywał niezwykłe możliwości rozwiązań Cerrad, ale stanowił kreatywną przestrzeń – idealną do inspirujących rozmów. W tej twórczej atmosferze, przedstawiciele firmy chętnie odpowiadali na pytania dotyczące procesu produkcyjnego i projektowego.

Nowości i pokazy przedpremierowe

Producent postawił na wielkie formaty, kolekcje inspirowane naturą oraz płyty tarasowe, które stanowią dopełnienie dotychczasowych rozwiązań dedykowanych wnętrzom. Wielkoformatowy gres, nawiązujący stylistyką do eleganckiego marmuru i surowego betonu, został zaprezentowany na Cersaie w zupełnie nowych wymiarach. Rozszerzenie oferty o szeroki wachlarz multiformatów, a tym samym możliwość łączenia wielu wymiarów płyt ULTIME, otwiera przed architektem i klientem ostatecznym zupełnie nowe możliwości projektowe.

Wśród propozycji czerpiących z natury nie zabrakło kolekcji inspirowanych pięknem kamienia i ciepłem naturalnego drewna. Ale to nie wszystko.Specjalnie na Targi przygotowaliśmy wiele nowości, które jeszcze nie miały swojej premiery rynkowej mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu. – Z dumą zaprezentowaliśmy kolekcję długich desek Neiba w niespotykanym dotąd formacie 20 x 240 cm, nowy wymiar płytek Acero – 20 x 240 cm oraz płytki gresowe w stylistyce marmuru – kolekcje Thamal, Boca, Vasco i Mandi w formacie 60 x 120 cm. Do naszych propozycji tarasowych dołączyły zaś płyty Mattina 2.0 w rozmiarach 20 x 120 cm oraz 40 x 120 cm, a także inspirowana kamieniem naturalnym kolekcja Belgica 2.0 w formacie 60 x 60 cm oraz 80 x 80 cm. Dodatkowo, wsłuchując się w potrzeby projektantów i klientów, wprowadziliśmy do oferty płytki Tassero oraz Mattina w zupełnie nowej klasie antypoślizgowości R11 – podkreśla ekspert Cerrad.

Z uwagi na swój międzynarodowy charakter, Cersaie to impreza o niepowtarzalnym wydźwięku biznesowym. To, co i w jaki sposób jest tu prezentowane, wskazuje kierunki rozwoju całej branży i determinuje jej działania w nadchodzącym sezonie. – Z całą pewnością jesteśmy na niego gotowi – mówi Tomasz Glegoła.

Podziel się!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *